tisdag 24 juli 2012

Extradragning i lotteriet !!



Och en jättefin vinst!

14 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Sedär, där dyk Ann upp i rutan - hej Ann...!
Och grattis till vinnarna såklart ;-)

mossfolk sa...

Hej Ann! Kul att se dig!
Och Grattis till vinnarna!

Elisabet. sa...

gunnar: ja, vilken överraskning! Och sååå roligt!

mossfolk: men det blir ännu en dragning på böckerna lite senare!

Turtlan sa...

Å jag missade att skicka in IGEN...

A snoozer´... som Ann sa.

Tack för trevliga 4 minuter framför skärmen :-)

Cecilia N sa...

Å en Pricksjal till den prickiga nyförlovade damen med bara stickade sjalar i övrigt. Grattis!

Och annapanna, grattis till dig med! Lycka till med Fiéri. Är det där nåt som alltid ska behandlas eller är det nåt som återkommer lite som det själv vill och då måste åtgärdas?

Elisabet. sa...

Turtlan: du hinner! Den ordinarie dragningen blir senare ikväll, möjligen im orgonbitti. pv har körövning.

Ruta Ett sa...

Åh, så jag svamlar och håller på, men det var ju så himla roligt!!
Grattis Annapanna och Ulrika till vinsterna!
Tusen tack Elisabeth och pv för en himla trevlig eftermiddag och det var så kul att vi fick träffa Harry, Pelle och Sigge Nilsson!
Ha det så gott alla!!

Ruta Ett sa...

Om någon undrar vad det står på plexiglasbiten, så är det förstår "Storartat".

Evas blogg sa...

Det är så trist under sommaren för jag kan inte se filmer i skogsbrynet, uppkopplingen är för dålig. Så jag har ingen aning om vem kvinna på bilden är och vilka vinnarna är och vilka priserna är :/

Elisabet. sa...

Eva: då ska jag berätta för dig .., kvinnan är STORARTAT (bloggen heter så), nämligen Ann från Göteborg, men egentligen från Malmö.
Priset var en sjal som hon säljer i sin webb-shop (det är hon som står för priset!) och vinnare av sjalen blev Ulrika som nu har förlovat sig med sin Marcus och tröstpriset - ett magnetiskt bokmärke - (jag trodde att jag hade köpt en kylskåpsmagnet ..,-), den gick till min AP.

TACK snälla Ann för din generositet!

Ulrika sa...

Nämen åå!! Vad glaaaad jag blir, vilken superfin sjal!! Jag som älskar prickigt! =)
Och limegrönt med, faktiskt. :-)

Och tack RARA gullingar för gratulationerna!! :-)

AP sa...

Ååå jag vann ju! Tack! Och vilken blivande programledare! Borde vara framför kameran oftare!

STORARTAT! sa...

Elisabeth, AP:
Jag behöver träna på min presentationsteknik ser jag. Det var hemskt vad jag plockar med och pillar på sjalen. Det är sånt jag irriterar mig på hos andra.
Men annars sitter ju "lärartakterna" i. Tillraättavisa och hålla på...håhåjaja...men jättekul var det...
"Programledaren" tar gärna fler uppdrag...

Bloggblad sa...

Det var ju riktigt spännande trots att jag redan hade sett vem som vann!